Bądź sobą, a miłość ...

" Jeśli szukasz miłości swojego życia, przestań; Ona będzie na Ciebie czekać kiedy zaczniesz robić rzeczy które kochasz "

  Nie wiem kto wypowiedział te słowa . Wiem jednak, że to jedna z najpiękniejszych i najwartościowszych złotych myśli jakie poznałem. 
Wiele osób marzy o miłości jak z amerykańskiej komedii romantycznej. Wiele osób " szuka " swojej miłości. Szuka jej zapominając kim tak naprawdę sam jest. 



Bo czy miłości należy szukać ? Według mnie nie. 
Jestem 17-latkiem, który nigdy nie był w związku. Nigdy się w nikim nie zakochałem. I naprawdę nie przeszkadza mi to. Miłość to nie jest prosta rzecz. 
Jednak w głębi siebie czuję, że wiem jaki miłość przyjmuje wyraz twarzy. 
Kiedy patrzę na moją mamę i tatę, to wiem że to właśnie jest miłość.
Jak on na nią patrzy kiedy jest zła lub ona na niego gdy on ma gorszy humor. 
Naprawdę chciałbym móc kiedyś na kogoś tak patrzeć jak oni na siebie i wiedzieć, móc powiedzieć - tak to właśnie prawdziwa miłość. 
Miłość, której nie szukałem. Ona musi sama zapukać do drzwi. 
Szukając jej człowiek zapomina samego siebie. Jego poczynania nie są podyktowane szczęściem. A czy istnieje miłość bez szczęścia ? 
Czy warto oszukiwać samego siebie i innych, zatracając swoje wartości, które czynią Cię najwspanialszą istotą na świecie ? 
Rozwijając swoje pasje, zainteresowania, siebie nie musisz jej poszukiwać. Daj się pokochać nie jako poszukiwacz miłości. Daj się pokochać prawdziwego siebie. 

Twórz, żyj, rozwijaj siebie i wreszcie kochaj. 
Rób to co kochasz, a będziesz kochany. 


*gif zaczerpnięty z : https://www.tumblr.com/search/milosc%20gif

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. też tak uważam na miłość trzeba zasłużyć :) przyjdzie w nie oczekiwanym momencie :) pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń