Początki bywają trudne ...

Pierwsze koty za płoty !

Podobno początki bywają trudne. 
I ja się z tym w 100 % zgadzam. Bo przypomnijcie sobie swój pierwszy raz w nowej szkole, gdzie nikogo nie znaliście, pierwszą jazdę na rowerze czy chociażby pierwsze prawdziwe zakochanie. 
Zaczynając nową rzecz robimy krok do przodu w swoim życiu. 
Bo jaki jest sens ciągle robić to samo. Nie możemy ciągle siedzieć i grzebać swój potencjał, który drzemie w każdym człowieku bez wyjątku. Próbowanie czegoś nowego to otwieranie kolejnego etapu w naszym życiu. To jak przechodzenie przez niewidzialną bramę, która wiedzie nas do nowej krainy, gdzie kto wie może zaznamy szczęście ? 




Właśnie prze taką bramę przechodzę w tym momencie. Zaczynając pisać bloga. 
Nie lubię monotonie jednak ostatnio w moim życiu zgromadziło jej się aż za dużo. Mam nadzieję, że blog to będzie idealne odskocznia, taka swego rodzaju myślodsiewna Dumbledore'a. 
Dlaczego zaczynam pisać ? 
Bo to sprawia mi przyjemność. Uwielbiam móc podzielić się swoimi myślami na papierze ( lub jak teraz przez bloga ). Kiedy biorę do ręki długopis, kartkę i zaczynam pisać to czuję się hmmmm .... na właśnie wolny ? Sam nie wiem. 

Ale zaraz powinienem się przedstawić :) 

Może już zauważaliście jestem chłopakiem i mam 17 lat. Bloga założyłem właśnie z przyczyn opisanych wyżej i tych które opisze niżej. Więcej rzeczy dowiecie się o mnie z moich wpisów :) 
A i mam na imię Sebastian, stąd też nazwa Tien ( a zamieniłem na e ). 

O czym będzie blog ? O tym co kocham. O pisaniu, muzyce, książkach, nowinkach, nawet o modzie. Znajdziecie tu wszystko po trochu. Będę chciał poruszyć też czasami trudne tematy takie jak tolerancyjność, rasizm czy homofobia. Już teraz chce powiedzieć dlaczego akurat to wymieniłem. Bo nie rozumiem jak można uważać, że miłość męsko-męska lub damoso-damska jest nienormalna, albo że osoby o innej karnacji są gorsze. Nie rozumiem tego i chciałbym zmienić myślenie ludzi ( o ile to możliwe ).  


Zaczynam się rozpisywać a to miał być tylko pierwszy-wstępny post. Zapraszam serdecznie do czytania. Już niedługo się pojawi drugi post, w którym szerze mówiąc nie wiem co poruszę, albo co napiszę. 
Zapraszam serdecznie ! 
Paaaa ! 

*gif zaczerpnięty z: http://weheartit.com/entry/41275957

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Racja początki bywają trudne, więc życzę powodzenia!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/07/sniadanie-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię w gronie blogosfery, rozgość się :) Podzielam twoją pasję - również kocham pisać i to skłoniło mnie do bloga. Jednak teraz... Zdjęcia wzięły górę haah :D No może nie do końca, ale to też wciągające! Początki są najgorsze, gratuluję tak długiego, napisanego z sensem postu powitalnego, bo szczerze zawsze mam z tym problem, a ty - wybrnąłeś świetnie :D Życzę Ci wiele wytrwałości w tym, co zamierzasz robić i obserwuję! :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U każdego początki są trudne, dlatego trzymam za Ciebie kciuki! Powodzenia i życzę wiele cierpliwości i wytrwałości :)

    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na swój sposób też zaczynam od nowa - po roku wracam do blogosfery i nikt już pewnie mnie nie pamięta :D Ale cieszę się, że zaczynam od nowa, z czystą kartą. Podoba mi się u Ciebie nawiązanie do Harrego, no i cóż, zobaczymy, zapowiada się ciekawy blog :) Powodzenia i na pewno jeszcze tu wrócę!

    Zapraszam też do mnie - po roku przerwy odnawiam bloga http://sloiczeknutelli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, Ze się odważyłaś spróbować czegoś nowego. Mimo, ze początki są trudne, życzę Ci niegasnącej weny i lojalnych czytelników :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń